party time

Snart ska jag och fanny till elin, efter att hon har lockat mitt hår såklart. Jag lockade först på henne och nu lockar hon på mig.
Whatever, det ska i alla fall bli jätte roligt att åka bort en sväng i kväll.  Fanny och jag ska vara tvillings-prinsessor :)
Tidigare i dag så har jag vart på elgiganten bland annat och tittade på min blivande kamera. Dom hade inte priset som på internet tyvärr. Men vi tog en sväng till media markt. Där hade dom kameran med vr objektiv desutom så det är ju great. Men vi frågade om lite saker och fick lite info men det absoluta bästa ställert att köa kameran på är fortfarande cyberphoto. Snart har jag kameran här, stå ut Matilda! Det har alltid blivit så att ena dagen tror jag att jag kommer köpa kameran den 24:de och andra dagen tror jag i början på december, men vi får se helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: nathalie jaatinen

vad fina ni är tjejer :)

2010-11-20 @ 18:10:43
URL: http://jaatinen.blogg.se/
Postat av: Fanny :]

vad fin du är, som alltid :]]

2010-11-21 @ 00:00:17
URL: http://fannykapstad.blogg.se/

Jag blir superglad om du kommenterar! men tänk på att du kan aldrig vara anonym, även fast du skriver att du är det så finns det alltid ip nummer;)

Ditt namn?♥
kommer du hit igen??

Din e-postadress?♥ (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?♥

Skriv ner dina ord♥

Trackback