godnatt

nu ska jag sova. jag har varit så himla trött dom senaste dagarna, när jag vaknat upp på morgonen har jag bara somnat om.
I morgon börjar vi halv 10 så det är ju bra. Det är jätte bra för vi har bara fyra lektioner. I morgon fyller också den bästa Elin Lundgren år också! kommentera grattis till henne, haha!
dock en tråkig sak är att vi har sju prov innan jul
  • v.47 - Matte och språk(?)
  • v.48 - hk och musik samma dag
  • v.49 - So och fysik och båda proven är stora.
  • v.50 - Svenska

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vi har ju inte språk prov vecka 47 :p ;)

2010-11-18 @ 23:00:14

Jag blir superglad om du kommenterar! men tänk på att du kan aldrig vara anonym, även fast du skriver att du är det så finns det alltid ip nummer;)

Ditt namn?♥
kommer du hit igen??

Din e-postadress?♥ (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?♥

Skriv ner dina ord♥

Trackback